Einduitslag 3-daagse

Vrijdag, 23 augustus 2024

Vandaag, 23 augustus, was de laatste wedstrijddag van de 3-Daagse. Hierbij het verslag en de einduitslagen van de succesvolle 3-Daagse 2024.

Net zoals vorig jaar is de 3 daagse gevist, "de laatste week van de bouwvak". 19 Augustus is er gestart met de eerste wedstrijd, 50 deelnemers gingen de 'strijd' aan in het Noord-Willemskanaal.

Maandag 19 augustus begon de eerste wedstrijddag onder prachtige weeromstandigheden, een zonnetje erbij, weinig wind, ideaal visweer kunnen we wel zeggen. De vangsten vielen de eerste dag enigszins tegen, terwijl de week ervoor wel goed vis te vangen was.
De tweede dag, 21 augustus, werden de vangsten iets beter en wat de weersomstandigheden betrof wat minder.
Het weer was vandaag een stuk minder, windkracht 5 a 6, dwars over het kanaal, geen ideale weersomstandigheden voor het vissen kunnen we gerust stellen.

De opzet van de 3-daagse was, om alle dagen te vissen in 5 vakken van 10. Dit ging echter de tweede dag helaas al niet meer,  C. Dussel werd namelijk een nachtje in het ziekenhuis vastgehouden nadat hij dinsdag een kies had laten trekken en hierbij een bloeding kreeg, maar ja... gezondheid gaat boven alles.
De derde dag waren we met 47 deelnemers, W. Raven kon niet in verband met mantelzorg  en J. Poelman en S. Kamping hielden het voor gezien, gezien de matige vangsten. Dat dit gebeurt is wel erg jammer, omdat je dan een iets 'scheve' competitie krijgt.
Alle dagen werd er geloot in cafe de Vriezerbrug die de deuren elke morgen om 6.00 uur voor ons al open deed. Hier zijn wij heel dankbaar voor omdat er maar weinig plaatsen zijn waar dit mogelijk is.

Vrijdag klonk om 14.00 uur het eindsignaal, en kon de eindbalans worden opgemaakt en rond 16.00 uur de prijzen worden uitgereikt, dit onder het genot van een hapje en een drankje.

Er was dit jaar een leuke prijzen tafel te verdelen, 17 geldrijzen en 33 vleesprijzen, dit werd mede mogelijk gemaakt door een aantal sponsoren, te weten:
                                       -  Asser verf en glashandel, Assen
                                       - De Wit vloerverwarming, Assen
                                       - Kok schilderwerken, Assen
                                       - Glazenier Eissen, Assen
                                       - Installatiebedrijf klinkhamer, Assen

Alle sponsoren  heel erg bedankt!

Ook werden er nog 3 cadeaubonnen t.w.v. 25 euro beschikbaar gesteld door Kuper Hengelsport uit Klazienaveen.
De vereniging had ook nog een 'duit in het zakje' gedaan, zodat niemand met lege handen huiswaarts keerde.

Voor een impressie heeft onze voorzitter middels foto's, enige beelden vastgelegd:

Al met al was het een geslaagde week in onze ogen, wij als organisatie hebben het met plezier gedaan en hopen jullie volgend jaar weer te zien in de laatste week van de bouwvak.

Uitslag: 230824 DAG 3:

Einduitslag: