De Vereniging

Oprichting van de vereniging:

Onze vereniging is opgericht op 11 januari 1911 en heeft ongeveer 2500 leden. Daarmee zijn wij één van de grootste hengelsportverenigingen in Drenthe.

Elk jaar worden voor onze leden een groot aantal wedstrijden georganiseerd. Vanaf april t/m augustus zijn er in competitieverband wedstrijden op de woensdagavond en zaterdagmorgen. Ook is er een competitie voor de senioren op de dinsdagmiddag

Daarnaast worden er voor de leden eenmalige wedstrijden georganiseerd (club en vrije koppel).

Heeft u nog vragen of opmerkingen dan kunt u altijd contact met ons opnemen. De telefoonnummers staan op de bestuurspagina of anders stuurt u ons een e-mail.:

Hvva.assen@gmail.com

nopointer=true