Roofmeister Cup 2024

Dinsdag, 6 augustus 2024

Voor alle (roof)vissers onder ons, wordt er nu een grote viswedstrijd Roofvissen georganiseerd, op basis van een zogenaamde afvalrace . Er zijn mooie prijzen te winnen. Lees snel verder voor meer informatie

Voor de (roof)vissers onder ons is, kan iedere visser met een geldige VISpas en lidmaatschap deelnemen aan de Roofmeister Cup 2024. De inschrijvingen voor de Roofmeister Cup 2024 is onlangs geopend. Wij als Hengelvisserijvereniging ,,Assen" willen graag een visser van onze vereniging afvaardigen om deel te nemen aan deze 3-daagse afvalrace. Ook kun je stemmen op iemand die mee wil doen, want hoe meer stemmen hoe meer kans dat deze met de 3-daagse mee kan doen. De winnaar kan enorme prijzen winnen, en wij als hengelvisserijvereniging kunnen een YouTube-video ter promotie van onze vereniging winnen.

Wat kun je winnen?
Prijzen met een totale prijzenpot van maar liefst €20.000,-
Hoofdprijs: een volledig verzorgde visreis naar Bonaire met het team van Roofmeister.
Voor onze HSV: een professionele promotievideo.
Mocht je hier nog niet van op de hoogte zijn en ook kans willen maken op een geheel verzorgde visreis naar Bonaire, klik dan op de onderstaande link voor meer informatie over de Roofmeister Cup 2024. Deelname is geheel GRATIS.

Heb je niet de behoefte om zelf mee te doen? Dan is jouw stem  heel belangrijk voor zowel ons als HSV als voor de mogelijke deelnemers die onze vereniging steunen. Je kunt via de volgende link stemmen:

Laten we met z'n allen zorgen dat onze vereniging deel mag nemen aan de Roofmeister Cup 2024 en in de prijzen gaat vallen. Bedankt alvast namens de vereniging voor een ieder die hier aan mee wil werken.