Wedstrijduitslag van woensdag 31-07-2024

Zondag, 4 augustus 2024

Woensdagavond, 31 juli j.l., was de 10-e viswedstrijd en tevens de laatste wedstrijd van de woensdagavond-competitie 2024. Deze werd gevist aan het Havenkanaal, op de vissteigers. Hierbij het verslag, de wedstrijduitslag en de eindstand na 10 wedstrijden

De woensdagvond competitie, bestaande uit 10 viswedstrijden, begon met regen en/of harde wind, heel anders was het op deze avond tijdens de laatste wedstrijd, het was warm met een klein briesje wind. Hier genoten dan ook 25 vissers van. 35 Deelnemers die dit jaar aan deze competitie mee hebben gedaan, een opkomst waar we als club ook zeer tevreden mee zijn.
Zoals altijd is de laatste wedstrijd altijd op de vissteigers aan het Havenkanaal, welke deze week door de Hengelvisserijvereniging ,,Assen"  weer van een onderhoudsbeurt is voorzien. Hierdoor kon een ieder weer fatsoenlijk zijn hengeltje op zijn vissteiger uitwerpen. (dit zie je op andere visplaatsen wel eens anders, daar is vissen dan haast onmogelijk).

Bij aanvang van de laatste wedstrijd had B. Geuzinge nog 5 punten voorsprong op de nummer twee, dus moest hij nog wel even een goed resultaat boeken om aan de leiding te blijven. Hopen dat de concurrentie ook een 'steekje' zal laten vallen, maar helaas de vis was vanavond ver weg bij Bert en hij viste een negen, terwijl zijn achtervolger J. Docter even bij de hengel wegliep en bij terugkomst zag dat de dobber wel erg hoog in het water stond, en ja hoor een mooie brasem van bijna 2 kilo was het resultaat en hiermee tweede werd, en zo de kampioen van deze competitie is geworden (zie onderstaande einduitslag).

Verder wil ik alle deelnemers bedanken voor hun deelname en sportiviteit en hopelijk tot volgend jaar.

Eindstand na 10 wedstrijden