Wedstrijduitslag van zaterdag 20-07-2024

Woensdag, 24 juli 2024

Zaterdag, 20 Juli j.l. was de 7-e viswedstrijd van de zaterdag-competitie 2024. Deze werd gevist aan het N.W. Kanaal, Oudemolensbrug - Viaduct A28. Hierbij het verslag, de wedstrijduitslag en de tussenstand na 7 wedstrijden.

Zaterdagmorgen, 20 juli j.l., waren de eerste vissers al vroeg uit de 'veren', waren mooi ruim voor aanvang van de loting aanwezig op de parkeerplaats van L.E.O. Dit kwam misschien mede, doordat het een prachtige dag zou worden wat het weer betrof.
Wat het aan vangst zal gaan brengen, was nog even afwachten, maar bij aankomst bij het water leek het niet verkeerd, hier en daar sprong er wel wat vis, dus dat leek wel goed. Maar nadat de eerste voerballen het water waren ingezakt, bleef het bij het merendeel van de deelnemers vrij rustig, wat de de aanbeten betrof. Hier en daar kwam er een klein baarsje of een klein voorntje zich meldden bij het aas wat aangeboden werd, maar het nuttigen hiervan ging maar mondjesmaat. Misschien kwam dit door de warmte, want zeg nou zelf met warm weer hebben wij ook weinig trek toch!?

Maar zoals altijd komt er wel weer een winnaar uit de bus, dit was R. Rouwkema, die mede door een mooie brasem de dag-winnaar werd met 1530 gram aan gewicht.

Onze volgende wedstrijd van deze zaterdag-competitie is op 7 september aanstaande, hopelijk hebben ze dan een beetje meer trek als op deze zaterdagmorgen.

Tussenstand zaterdag competitie 2024