Wedstrijduitslag van woensdag 24-04-2024

Vrijdag, 26 april 2024

Woensdagavond, 24 april j.l. was de 2-e viswedstrijd van de woensdagavond-competitie 2024. Deze werd gevist aan het N.W. Kanaal, Taarlose richting Oudemolensebrug. Hierbij het verslag, de wedstrijduitslag en de tussenstand

24 April, de 2-e zomeravond wedstrijd, nou ja 'zomeravond'?, dat was het bepaalt niet. Meteen was er bij aanvang een koude noordenwind aanwezig en werden we 'getrakteerd' op een paar fikse regen/hagelbuien. Later op de avond klaarde het wel iets op.
De verwachting wat de vangsten betrof was ook niet geweldig, maar dat viel in het B-Vak niet tegen.
In het A-Vak (het dichtst bij de Taarlosebrug) waren de vangsten niet om over naar huis te schrijven, daar had G. Rossing genoeg aan 2600 gram om het vak te winnen, gevolgd door nog twee vissers met ruim 1800 gram.

In het B-vak was het ons nieuw wedstrijd commissielid B. Geuzinge die met 6730 gram de dag winnaar werd. Eveneens vorige week toen dit hem ook lukte. Nadat 22 vissers alles net voor het invallen van de duisternis weer in de auto zaten, ging men met de kachel op tien huiswaarts, om zich op te warmen voor de volgende wedstrijd. Deze wedstrijd is bij de zuivering/ inloop Drentse A en is op 30 april aanstaande. We hopen dan eens met hogere temperaturen aan de waterkant te kunnen vissen.

Tussenstand