info wedstrijd Havenkanaal

• Ook voor het kalenderjaar 2020 heeft het Bestuur besloten, op alle zondagen van de week, geen wedstrijden uit te schrijven voor de vissteigers in het Havenkanaal. De steigers zullen op de zondagen enkel en alleen 'beschikbaar' worden gehouden voor individuele vissers (dus niet in wedstrijdverband).

• Attentie:   Er mogen geen wedstrijden in het Havenkanaal worden gehouden vanaf Havenkade tot Lonerbrug. Met de Gemeente Assen zijn hier in het verleden strikte afspraken over gemaakt. Individueel mag er inmiddels wel weer op dit gedeelte gevist worden.

Het Havenkanaal is medio februari 2020 ingebracht bij Sportvisserij Groningen Drenthe.
Voor aanvragen van een viswedstrijd op de vissteigers in het Havenkanaal verzoeken wij u deze met ingang van heden in te dienen bij:

Sportvisserij Groningen Drenthe

Transportweg 13
9482 WN Tynaarlo
Telefoon: 0592-542890 (bereikbaar van 9.00 uur tot 13.00 uur, woensdag's van 09.00 tot 12.00 uur).