Wedstrijduitslag van dinsdag 23-07-2024

Donderdag, 25 juli 2024

Dinsdag, 23 juli j.l. was de 10-e viswedstrijd van de dinsdag-competitie 2024. Hierbij het verslag, de wedstrijduitslag en de tussenstand na 10 wedstrijden.

Met veel buien in het vooruitzicht, wat achteraf best meeviel, begonnen we dinsdag aan de wedstijd. Deze wedstrijd zou oorspronkelijk  gevist worden op het traject, waar we ook zaterdag, 20 juli, hebben gevist. Om niet steeds op de zelfde trajecten te zitten, waren we iets opgeschoven richting Vries.

in het A-vak werd gemiddeld door iedereen wel een visje gevangen, dit was in het B-vak even anders, daar waren het de 'kop en staartplekken' die goed vis vingen, voor diegene die in het midden van het parcours zaten was het 'hard werken', om een paar visjes in het net te krijgen, en zo ook nog wat ter weging te kunnen aanbieden. Bij de weging was nog wel een opvallend iets, Herman had namelijk het laatste kwartier nog een brasem van wel 2 kilo gevangen (zo zei Herman), anders had hij alleen maar een mooie voorn en een baarsje gehad, maar toen het net aan de weegschaal hing, gaf deze niet meer als 1500 gram aan. Is dit nu een vorm van visserslatijn Herman? of kun je moeilijk schatten?

Het was vandaag C. Dussel die ook eens een keertje op de dinsdag wou mee vissen en dit ging hem gelijk ook goed af en bood 7700 gram ter weging aan en won hiermee deze wedstrijd.

Tussenstand