wedstrijd aanvragen

Belangrijke info: voor wedstrijdaanvragen 2020:

Met ingang van juni 2020 zal er worden begonnen met de aanleg van een fietssnelweg aan het Havenkanaal, aan de zijde waar de vis-steigers zijn gelegen. De vis-steigers zullen dan ook met de auto niet langer bereikbaar zijn. Het Bestuur heeft dan ook besloten geen toestemmingen te verlenen voor wedstrijden, welke na 1 juni 2020 zullen worden gevist.

Hoe nu verder? Meer informatie hieromtrent zal ter zijner tijd op de site bekend worden gemaakt.

Het Bestuur

Indien uw vereniging eens een wedstrijd vanaf de vissteigers wilt organiseren, kunt u dit bij ons aanvragen middels onderstaand aanvraagformulier.

Er kunnen maximaal 4 wedstrijden per jaar, per vereniging worden aangevraagd.

Kosten:

Voor hengelsportverenigingen aangesloten bij Hengelsportfederatie Groningen-Drenthe zijn hier geen kosten aan  verbonden. Anderen betalen € 10,- per viswedstrijd.

Aanvraagformulier: