Koppel-viswedstrijd 2017

1 Juli 2017:  gescheiden Koppel-viswedstrijd 2017

Op Zaterdag 1 Juli 2017 hebben wij onze 2-e clubwedstrijd (Gescheiden Koppel) gevist.
Jammer van het slechte weer (regen) maar toch hadden 36 Vissers (18 koppels) de
strijd met elkaar aan gebonden.

Er is deze wedstrijd veel vis gevangen alleen niet op de plaatsen waar ze verwacht werden.
Normaal zijn de hoogste nummers de besten maar dat bleek dit keer niet het geval te zijn.
Zo zie je maar weer de vis ligt niet stil.

Vak A was het vak waar de meeste vis is gevangen.
Er waren dit keer 6 hoofdprijzen te verdelen in de vorm van vlees pakketten.
Voor alle andere vissers was er een wat kleiner vleespakket en een zak visvoer van de firma Everzet
Het visvoer was geregeld door ons mede lid B. Habing, hiervoor onze dank!

1e is geworden het koppel R. Woudstra en B. van der Veen met het punten aantal van 7.
2e is geworden het koppel A. Sanou en M. Kors met het punten aantal van 8.
3e is geworden het koppel A. Bouwmeester en J. Habing met het punten aantal van 9.
4e Is geworden het koppel J. Brink en H. Dijkstra met het punten aantal van 10.
5e Is geworden het koppel W. Emmens en H, Heins met het punten aantal van 12.
6e is geworden het koppel H.J. Gelling en J. de Pruis met het punten aantal van 13.

Voor de gehele uitslag zie de site van de HvvAssen.

Verder bedanken wij de uitbaters van het Café De Vriezerbrug voor de goede zorgen.
Ook gaat er een dankwoord naar het VLEESGILDE uit Assen het was allemaal weer uitstekend geregeld.
Verder bedankt iedereen die heeft meegeholpen om deze dag te laten slagen.
HvvAssen bedankt zonder deze vis club hadden wij deze wedstrijd niet kunnen organiseren.