Wedstrijduitslag Senioren 22 mei 2018

Dinsdag, 22 mei 2018

De 6e wedstrijd van de Senioren competitie is gevist op 22 mei. Er is gevist aan het Oranjekanaal. Het verslag en de uitslag van deze wedstrijd met de huidige tussenstand is als volgt:

6-e wedstrijd Senioren 2018:   22 mei 2018

Met deze wedstrijd gingen we met 22 deelnemers naar het Oranjekanaal.
Over het weer hadden we niks te klagen, met het zonnetje in de rug en een briesje wind van opzij was het heerlijk vertoeven aan het viswater.

Om 1 uur klonk het beginsignaal. Waar normaal voorop (op de lage nummers) wel een visje te vangen is, was dit nu niet het geval. Alleen J. Habing op steknummer 10 ving nog een mooi aantal voorns (wat volgens hem ook wel weer eens een keer tijd werd).
T. Jonker maakte het in de slotfase nog wel even spannend in dit vak door een mooie brasem te vangen, maar dit hield J. Habing niet meer van de overwinning af in vak A.
Anders was het in vak B, daar werd vanaf het begin van de wedstrijd regelmatig een voorn of een bliekje gevangen.

Na 3 uurtjes vissen kon men nog niet zien wie vandaag zou winnen, maar hier was het T. Winters die aan deze onzekerheid een einde maakte door in het laatste half uur nog een mooie zeelt en een brasem te vangen. T. Winters werd zodoende de dagwinnaar met een gewicht van 4170 gram en ziet met vertrouwen alvast uit naar de volgende Senioren-viswedstrijd. Daar ving hij vorig jaar maar liefst 20 kg. We zullen zien hoe dat de volgende keer afloopt.

Tot de volgende wedstrijd maar weer.

De wedstrijdcommissie.

Tussenstand (na 6 viswedstrijden)