Wedstrijduitslag 16 juni 2018 (zaterdagmorgen)

Dinsdag, 19 juni 2018

De 6-e viswedstrijd van de zaterdagmorgen competitie is gevist op 16 juni j.l. Er is gevist aan het NW-Kanaal(Vriezerbrug/Sluis III). Het verslag, de wedstrijduitslag en de tussenstand na 6 wedstrijden is als volgt:

Zaterdagmorgen 16 juni 2018

Het eendenkroos blijft ons achtervolgen, daarom moest er vandaag ook weer uitgeweken worden naar een ander parcours.
Er werd besloten om naar de Vriezerbrug te gaan, omdat daar de afgelopen week redelijk werd gevangen volgens de berichten.
Klaas Takens en ondergetekende hadden besloten om de stekken op 50 meter uit elkaar te zetten. Een paar weken terug hadden we de ruimte tussen de stekken ook ruimer genomen. De vangsten waren toen redelijk. Dit kon op dit gedeelte van het viswater ook gemakkelijk, omdat er genoeg ruimte is op dit parcours.
Om 08.00 uur begonnen we met aanvang van de viswedstrijd, die voor het merendeel van de deelnemers een leuke wedstrijd is geworden.

Bij de A vissers was het deze keer ook weer T. Winters, die zijn voorsprong in de competitie nog groter maakte. Hij wist met een paar mooie brasems en nog wat kleine vis zijn vak te winnen.
Bij de B vissers was het L. Stel die zijn visplek goed wist te benutten. Hij had zijn visplek recht voor een wildtrap, waar de vis zich in ruime mate ophield vandaag. Met een gemiddeld gewicht van een kleine 3 kg per deelnemer mochten we vandaag niet klagen.

Misschien heeft de ruimte tussen de stekken toch invloed op de vangsten.
Maar dat zien we dan wel weer bij de volgende wedstrijd, tot dan allemaal.

Wedstrijduitslag van de 6-e wedstrijd van de zaterdagmorgen-competitie

Tussenstand na 6 wedstrijden