Wedstrijduitslag 14 juli 2018 (buiten de regio)

Zaterdag, 21 juli 2018

Hierbij de 5-e wedstrijduitslag (buiten de regio) van 14 juli met de tussenstand na 5 wedstrijden. Er is gevist aan de Hoogeveensevaart (nabij Rogat)

.

14 juli 2018/  5-e wedstrijd (buiten de regio)

De Hoogeveense vaart nabij Rogat, beneden de sluis was het viswater op deze zaterdag.
Maar toen we uit de auto stapten om uit te zetten, kwamen de uitzetters van Hsv. Hoogeveen al onze richting op en vroegen wat wij kwamen doen. Zo moeilijk was ons antwoord natuurlijk niet, uitzetten van de steknummers uiteraard. Ja, zeiden ze, maar hier zitten wij al omdat we niet boven de sluis kunnen zitten in verband met de begroeiing. Na enig overleg over en weer werd besloten dat wij onze wedstrijd in het zelfde water gingen houden, maar dan tussen de hekken even verderop gelegen. Maar waarvoor vragen we wedstrijden aan als je er toch niet aan houd, hsv. Hoogeveen!?. Maar goed, na een paar vissers een klein ommetje hebben moeten maken, kwamen we op een prachtig stuk parcours aan, waar een ieder zijn stek opzocht. Om 08.00 uur werden de eerste voerballen gegooid of gecupt en kon de wedstrijd  beginnen. Voor de meeste vissers bleef het rustig met de aanbeten, alleen bij de feeders van B. Habing en A. Bouwmeester was het zo nu en dan raak, maar ook hier waren na een paar uur de aanbeten sporadisch.
Deze twee heren wonnen deze zaterdag ook hun vak. Voor de rest was het ook weer met een paar honderd gram niet best vandaag .

De tussenstand (na 5 wedstrijden)