VISDOCUMENTEN

Lid worden

Bij Hengelvisserijvereniging "ASSEN" ben je aan het goede adres voor je VISpas of JeugdVISpas. De (Jeugd)VISpas is meteen het lidmaatschapsbewijs van Hengelvisserijvereniging "ASSEN".

=> Voor direct bestellen van uw VISPAS, klik op onderstaande logo:

Via bovenstaande logo kun je de (Jeugd)VISpas online bestellen, veilig betalen via Ideal of creditcard en direct vissen! Je ontvangt direct (en per mail) een printbaar Voorlopig bewijs van lidmaatschap (VISpas). Dit document is een maand geldig. De definitieve VISpas inclusief Bewijs van Lidmaatschap worden automatisch binnen drie weken per post opgestuurd:

De definitieve VISpas ontvang je later rechtstreeks van Sportvisserij Nederland die ze produceert.

Uiteraard kun je ook bij één van onze verkooppunten inschrijven en de documenten meenemen:

VIKING HENGELSPORT
Oudestraat 7-A,