Uitslag snertwedstrijd 2017

Verslag snert-viswedstrijd 2017

Op 18 november 2017 is de laatste viswedstrijd van dit seizoen (2017) gevist, traditiegetrouw onze snert-viswedstrijd.
29 vissers hebben de strijd met elkaar aangebonden, een aantal wat misschien wat tegen viel maar gezien de weersverwachting was dit enigszins te verwachten. Bovendien was er dan ook nog de aankomst van Sinterklaas.
Al met al ging het tot een uur of 12.00 s'middags aardig goed met het weer, daarna ging het dus ook helemaal mis, harde wind die draaide naar een verkeerde hoek met veel regen.
Rond 12.30 uur werden we verrast met veel muziek en getrommel, dit ter ere van de intocht van Sinterklaas met zijn pieten (een mooi spektakel).
Ook wat de Sinterklaas intocht betrof, zat het dus goed en wij als vissers kregen ook dit festijn nog even mooi mee.
Ondanks alles is er toch nog behoorlijk vis gevangen.
Ook dit keer is er weer in twee vakken gevist.

Vak A:

1e In vak A is geworden H. Heins. Hij was de beste met het gewicht van 4.830 kg.
2e In vak A is geworden B. van der Veen met een gewicht van 4.480 kg.
3e In vak A is geworden R. Schipper met een gewicht van 4.150 Kg.

Vak B:

1e In vak B is geworden H. Dijkstra met een gewicht van 3.580 kg.
2e In vak B is geworden T. Winters met een gewicht van 3.230 kg.
3e in vak B is geworden J. Habing met een gewicht van 3.050 kg.

Voor de gehele uitslag zie de site van Hvv. Assen.

Na de wedstrijd zijn we allemaal naar Café de Vriezerbrug in Tynaarlo gegaan om weer wat op te warmen
en de verdiende snertmaaltijd te nuttigen.
Het was uitstekend geregeld door de uitbaters van Café de Vriezerbrug, bij deze onze dank hiervoor.
Na deze maaltijd was het tijd voor de prijs uitreiking. Voor de eerste 5 winnaars per vak was er een leuk vleespakket.
Voor de overige 19 deelnemers was er voor een ieder een wat kleine vleespakket, maar toch zeker wel de moeite
waard om mee thuis te komen.

Als wedstrijdcommissie hopen wij dat het iedereen naar de zin was en hopen u allen terug te zien volgen jaar
bij onze nieuwe start van de competitie van het jaar 2018.
Een woord van dank gaat uit naar al die mensen die mee hebben geholpen tijdens de afgelopen wedstrijden.
Ook Het Vleesgilde uit Assen bedankt voor het verzorgen van de benodigde vleesprijzen het was weer dik voor elkaar.
Café de Vriezerbrug ook u wordt bedankt voor de goede zorgen en ook bij u was het dik voorelkaar.
En als laatste Hvv. Assen, bedankt zonder deze zouden de wedstrijden niet gehouden kunnen worden.

De Wedstrijdcommissie